torsdag 10. oktober 2013

Invitasjonene er klare

I dag er det bare 100 dager igjen til bryllupet, og invitasjonene er klare for å bli sendt ut. Forloveren min var på besøk i går og hjalp meg med å skrive på konvoluttene, siden jeg har verdens styggeste håndskrift. Vi bestilte invitasjonene fra VistaPrint, og da jeg blogget om det tidligere var det flere som likte disse best. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med kvaliteten, og jeg syns ikke de ser så billige ut som de faktisk er. Vi hadde en rabattkupong (meld deg på nyhetskrevet deres og så får du nye hele tiden), og betalte under 300kr inkludert levering for 30 invitasjoner. Hadde vi kjøpt 30 like hadde det vært enda billigere, men vi kjøpte 20 på norsk og 10 på engelsk, og da ble det litt dyrere. Jeg fikk det altså til å bli under 200 for selve invitasjonene, så vi måtte ikke betale toll og moms. Det høres kanskje litt mye ut å bestille på to språk, men et par av Sam sine familiemedlem kan ikke norsk så vi gjorde det sånn når vi tross alt hadde råd. Kaligrafitusjene kjøpte jeg på Panduro.

DSC_2658

invitasjoner

English: 100 days left until the wedding today, and the invitations are ready to be sent out. We ordered them from VistaPrint, and I’m super happy with the quality considering how cheap they were. We could have saved even more money on them, but we ordered 20 in Norwegian and 10 in English because Sam has a few familymembers that don’t read or write Norwegian.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...