tirsdag 15. oktober 2013

Michael Kors @ Kicks

Da var endelig sminken fra Michael Kors ute på Kicks.no! Det skulle jo lanseres i midten av september sto det i forrige magasin, men vi fikk aldri vite noe mer. Jeg antar at det også finnes i butikk nå, men det er umulig å lære noe på nettsidene deres. Jeg forstår at dere allerede kan finne sminken på Steen & Strøm Magasin i Oslo. Hvis noen ser sminken i sin nærmeste butikk, gi meg en lyd så jeg kan oppdatere innlegget.

Dere vet jo at den er i tre deler Sporty, Sexy og Glam, men nå ser jeg at hver del bare har én leppestift, en bronzer og en lipgloss. Det er også seks neglelakker. Jeg hadde egentlig forventet et fullt sminkemerke, med foundation, øyenskygger osv. Det er også produsert litt kroppspleie og solprodukter (bl.a. fake tan), men nesten ingenting ligger ute på Kicks enda, og jeg vet ikke om det kommer senere. Så langt er jeg ikke veldig imponert, og selv om jeg syns innpakningen er utrolig fin føler jeg ikke en trang for å kjøpe noe. Jeg kunne selvfølgelig tenkt meg å prøve bronzeren, men jeg syns den blir litt dyr bare for å prøve. Kanskje jeg ombestemmer meg hvis jeg finner testere og innser at merket er amazing? Noen som har prøvd noe allerede?

michael-kors-make-up-KICKS

English: Michael Kors Beauty is finally available in Scandinavia at Kicks. I’m not super impressed, I thought it would have more products. Would like to try the bronzer though, but at that price I wouldn’t buy it without trying it first.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...