lørdag 12. oktober 2013

Perfect Red Lips

perfectredlips

Da var det endelig en ny video på plass! Det har skjedd så utrolig mye siden sist, og selv om det føles som om jeg la ut forrige video i går er det jo 1,5 uke siden allerede. Jeg har måttet reinstallere alt på PCen siden sist, vært på besøk hos pappa i Egersund OG fått et nytt videokamera! De første videoene mine er laget med et Canon IXUS kompaktkamera, men nå har jeg fått lånt pappa sitt Canon Legria HD-videokamera, og forhåpentligvis ser dere forbedring i kvalitet på videoene mine fra nå av. Desverre bruker jeg fortsatt ett drittdårlig redigeringsprogram, men det får vi gjøre noe med senere.

Det blir en liten basis-tutorial denne gangen. Lær å legge perfekte røde lepper. Eller rosa. Eller oransj. You get it. Husk å se den i 1080p, og hvis du lurer på hvilke produkter jeg har på meg så klikk på videoen og se den direkte på YouTube, alt står i info-feltet. Helt på slutten deler jeg et tips for å slippe leppestift på tennene. Funker fett.

Produktene som blir brukt:
MAC lipstick in Lady Danger
Make Up For Ever Aqua Lip lipliner in 8C
Make Up For Ever HD Microfinish Powder
Yves Saint Laurent Touche Eclait foundation
MAC brush 224
Face Stockholm brush #17

English: Finally another video! So much has happened in the last few weeks, and best of all I got a new camera, a Canon Legria HD-camera, so hopefully you notice an increase in quality. Anyway, today I’ve got a tutorial on how to make red lipstick last longer. And at the very end, a little tip on how to keep your teeth lipstick free.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...