søndag 27. oktober 2013

Simple fall tutorial (in just 5 minutes)


Endelig har jeg klart å få opp to videoer på én uke, som har vært planen hele tiden. Det tok bare to måneder, haha! Dette er hverdagslooken min. den ser ikke veldig fantastisk ut på kamera, men som dere vet så ser du alltid sminket ut på kamera enn i virkeligheten. Trust me, looks so good. Håper dere liker den, og husk å lik den å abonner! Hvis det er noen spesielle videoer dere vil jeg skal lage, tutorials, reviews, dagbok, whatever, let me know.

Produkter som blir brukt i vidoen:
NARS Radiant Creamy Concealer in Light1 Chantilly
Etude House Precious Mineral Cotton Fit BB Cream in W13
Christian Dior DiorSkin Nude Compact in 010
MAC eyeshadow in All that Glitters
NARS blush in Orgasm
Benefit Speed Brow
Guerlain Cils D'Efer mascara in black
MAC lipsick in Faux


English: I finally have a 2nd video up this week! It was my plan all along, and it only took two months, haha! This tutorial is the way I do my make-up just about every single day. It doesn't look very impressive on camera, but it looks pretty good in person. I hope you like it, and remember to subscribe. If there are any videos you want me to make, be it tutorials, diaries, reviews or whatever, just let me know.

9 kommentarer:

  1. Veldig pen, klassisk hverdagssminke! :)

    Den leppestiften var kjempefin! Flott farge som passer perfekt til lys hud og rødlige lokker. :)

    Kanskje jeg skal ta en tur innom Mac butikken og prøve den jeg også.. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg tror du hadde vært kjempefin med den leppestiften

      Slett
  2. hvilket redigeringsprogram bruker du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker Windows Movie Maker. Det er ikke veldig bra, men det er i hvertfall gratis.

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei. Når du kjøpte Prada vesken din i London, hadde du kontaktet butikken og holdt av en veske? Jeg skal også kjøpe en saffiano veske i England, men er litt redd for at de ikke har den veska jeg ønsker meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, jeg bare vandret rett inn og de hadde den på lager. Jeg var jo i butikken i Bond Street som er den største, og de hadde inne absolutt alle veskene, skoene osv. Jeg så ikke på klærne. Skal du ha en av de klassiske veskene eller sesong? Skal du ha en av de klassiske hadde jeg ikke vært redd. Jeg vet egentlig ikke om de ville holdt av noe hvis du ikke er fast kunde. Men du kan jo ringe de og hørre om de har den inne. Hvis du kommer og de ikke har den vil de nok hjelpe deg med å ringe rundt til de andre butikkene i byen til du finner den.

      Slett
    2. Jeg skal ha en lux tote BN1786 i marmo/marble gray. Tror den fargen er relativt ny. Den har sølv hardware istedet for gull.

      Slett
    3. Hvis fargen skal være i salg nå ville jeg vært rimelig sikker på at du finner den i Bond Street.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...