mandag 18. november 2013

Få perfekte øyenbryn med bruk av øyenskygge

perfectbrows

Endelig en ny video! En liten tutorial denne gangen, og i dag handler det om øyenbryn. Lær hvordan jeg sminker mine bryn, helt uten blyant eller lignende, kun med øyenskygge. Håper virkelig dere liker den! Hvis du vil se hvilken sminke jeg har på meg, trykk deg inn på YT for å se videoen der, alt står i infoboksen. Husk å se den i 1080p, og husk å abonnere på Beauty By Kaja!

Dette bruker jeg i videoen/Used in this video:

MAC eyeshadow in Folie (for brows) and Crystal Avalanche (for highlighting)
NARS Radiant Creamy Concealer
MAC 266 brush
concealer brush

English: I finally have a new video up on my channel, and this time it’s a brow tutorial. Learn how to do your eyebrows just like me, without any sort of pencil or similar items, eyeshadow only! I really hope you like it. To learn about the make-up I’m wearing, watch the video on YT and everything will be in the info box below. Remember to watch it in 1080p, and to subscribe to Beauty By Kaja.

1 kommentar:

  1. Oi, du er tøff som tør å ha så markerte øyebryn selv om du er såpass lys i huden! :)

    Jeg har naturlig helt lye øyebryn, og selv de lyseste bruntonene føler jeg ser litt "hardt" ut på meg.. men jeg bruker øyebrynspenn, desverre, for øyeskygge vil liksom ikke "feste" seg på selve øyebrynshårene.. :S Istedet "glir fargen igjennom", og fester seg mer på huden istedet.. så dea ender det ofte med at jeg ikke gjør noe så mye med brynene, og lar dem være lyse og nesten usynlige.. ser ut som ei hårløs katt! hihi ;)

    Den varme brunfargen var jo kjempefin til deg, men på meg hadde den nok blitt altfor hard ja! ;) Tror kanskje jeg får prøve en skygge i en lys brungrå / lys askegrå farge.. ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...