søndag 3. november 2013

IKEA Alex

Nå er mamma fornøyd! I går fikk jeg min første Alex-enhet fra IKEA, og det er den lille med fem skuffer. Sam innså at det var best å bare kjøpe den nå, så han slapp å høre mer gnåling om hvor mye jeg savnet å ha en fint organisert samling. Som dere allerede vet skal jeg kjøpe en til når vi flytter, og legge på en bordplate. Så nå har jeg nesten et halvt sminkebord, haha. Jeg brukte hele kvelden i går på å bygge den og organisere alt så pent som mulig. Jeg er organiseringsfreak, så jeg kan ikke påstå at jeg er superfornøyd med opplegget. Jeg syns det var vanskelig å finne fine innsatser, så jeg måtte bare ta det jeg hadde/fant for nå. Den dobler opp som nattbord akkurat nå, og det er faktisk litt greit å ikke ha alle tingene mine på gulvet. Alt dere ser er fra IKEA, utenom de hvite boksene i den nederste skuffen som er fra Europris.

Bruker jeg virkelig alt dere ser her? Nei, virkelig ikke. Jeg har jo samlet i mange år, og jeg vet godt at jeg har kjøpt mange like produkter. Men, jeg begynner å bli flink til å bruke flere forskjellige produkter, og ingenting dere ser på bildene er utgåtte eller dårlige produkter. Jeg har kastet MASSE det siste året, og hadde jeg fortsatt hatt alt hadde nok denne samlingen sett mer imponerende ut.

Jeg kommer nok til å lage en video, og virkelig gå gjennom alt, men det skjer ikke med det første. Jeg har veldig lyst å kjøpe bedre organisering på Muji i London, så vi får se etter det. Hvis jeg klarer å vente så lenge da! Er det noe dere har lyst å se?

DSC_2856

DSC_2859

Første skuff er neglelakk og andre negleting. Jeg får akkurat lukket den med OPI lakkene oppi.

DSC_2861

Den andre skuffen er ansikt, og den er litt vel rotete akkurat nå. Ting er organisert etter: blush (øverst), ansiktspudder (midten, venstre), primers og concealers (midten høyre), highlighters (nederst venstre) og bronzers (nederst høyre). På siden ligger foundations og over de ligger blushpaletten fra Face Stockholm.

DSC_2863

Tredje skuff er dypere enn de to første, og inneholder alt til øyne. Pigments/løse øyeskygger, glitter, små paletter, enkle øyeskygger og eyelinere nederst. Bak ligger glitterpaletten fra NYX og større øyeskyggepaletter ligger på siden (MAC, Face Stockholm og Sleek).

DSC_2866

Fjerde er leppeskuffen. Nederst ligger lipliners, leppeblyanter og lipgloss. Øverst står alle leppestiftene mine.

DSC_2867

Nederst finner vi make-up artist utstyr til venstre, og øyevipper til venstre. Bak ligger det ekstra koster (under det andre), posen fra Dior er full av backups og i bæreposen lager jeg alt som skal Back2MAC.

English: I am soooo happy to show off my new Alex five-drawer unit from IKEA, that I got yesterday. I wasn’t planning on getting this before we move, but Sam got sick of hearing me talking about it. I spent all of last night building it and organizing everything. I’m a stickler for organizing, so I’m not exactly happy with this set up. But when we move I’m getting one more just like this and a table top, so it’s a vanity. Now I don’t use all of these, but I do try, and I’ve thrown out so much this last year as well. So nothing here has gone bad or is expired. I will do a video of this at some point, but probably not before going to London because I’m planning on hopefully buying some more organizing things at Muji.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...