fredag 29. november 2013

November Favorites

novemberfaves

Her sitter vi igjen. Det er bare noen få dager igjen av november, og straks blir det jul i huset vårt. Jeg la ut denne videoen i går, men det ble så seint at jeg ikke fikk lagt den ut her før vi måtte løpe ut døren. Men her er den altså! Husk å se den i 1080p, og abonner på kanalen min BeautyByKaja for å se videoene mine først!

Produkter som er nevnt i videoen:

Hourglass Ambient Lighting Palette
NYX Butter Glosses in Creme Brulee, Apple Strudel and Merenge
Benefit POREfessional primer
Givenchy Le Prime blush in Blooming Fuchsias
Fresh Sugar Petal tinted lip balm
IKEA scented candles in vanilla icecream and apple/cinnamon

Hvis du har lyst å se hva jeg har på meg, klikk deg inn på YouTube og se i infoboksen under videoen.

Men nå lurer dere kanskje hvorfor vi hadde så dårlig tid i går kveld? Vi skulle faktisk på vår første Thanksgiving-middag! Selv om Thanksgiving ikke akkurat er aktuelt i Norge, så er det litt gøy med en stor middag når man har venner som har bånd til USA. Vi hadde en svær kalkun, og nok mat til å lage tårn på tallerkenen! Det var så utrolig godt, og det var koselig å være sammen med venner og bare slappe av, mens Edward sov søtt hjemme med barnevakt.

IMG_20131128_183111

English: So this blog was suppost to go up yesterday, but we had to run before I had the time. But the video went up at the very least, so that’s something. If you’re wondering why we had to run, that’s because we were invitied to my very first Thanksgiving dinner, even though that’s something we celebrate over here. But we had tons of delicious turkey, mouthwatering amounts of sides and good friends all around. But back to the video, please watch it in 1080p, and subsribe to my channel BeautyByKaja. To find out what I’m wearing, watch the video on YouTube and all the information will be in the infobox below.

1 kommentar:

  1. Jeg har samme NYX`ene i fargene Apple Strudel, Vanilla Creme Pie, og Maple Blonde. De er kjempegode! En av favorittene mine. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...