fredag 1. november 2013

October Favorites

octobesfaves

Plutselig var halloween over og vi er ferdige med oktober. Det har selvfølgelig vært en flott måned, med både årsdag for meg og Sam, og Edward sin aller første bursdag. Nå er det bare å begynne å lade opp til jul! Nå kan de høre alt om mine favoritter denne måneden som var, og jeg håper dere syns det er spennende. Videoen ble ganske lang, men det er litt fordi jeg babler så sinnsykt om en fantastisk bok helt mot slutten. Enjoy, og husk å abonnere på kanalen min!

Produktene som blir nevnt:
MD Formulations Face & Body Scrub
La Mer The Hydrating Infusion
Lady Gaga The Fame Eau de Parfum
Melliesh lipgloss in 01 Strawberry Milk and 05 Honey Apricot
Urban Decay Revolution lipstick in Naked
Anno Dracula: Johnny Alucard by Kim Newman

Se videoen på YouTube for å se hvilke produkter jeg har på meg.

English: Here we are and it’s November already. This past month has been great for me, with both anniversary and first birthday celebrations. It’s almost time to prep for christmas now, and this will be a busy month. Anyway, here are my October favorites. The video became super long, but that’s because I babble on about my latest read for ages, so you can skip that if you want. For information about what I’m wearing, watch the video on YouTube and check the box. Hope you enjoy, and remember to subscribe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...