lørdag 23. november 2013

Sephora haul!

Endelig kan jeg vise dere alt jeg har kjøpt på Sephora! Jeg eeeeeeeelsker Sephora, men hvem gjør vel ikke det? Dere kan tro at jeg har kost meg med alt det nye de siste dagene. Jeg kan sitte og bare glo på palettene, haha! Så har jeg litt selskap da, mens jeg er alene hjemme. Jeg gleder meg til å besøke Sephora igjen, det er den første butikken jeg skal innom når vi reiser på bryllupsreise i mai! Og for de som lurer, nei, Sephora sender ikke til Norge, jeg har fått dette videresendt.

Husk å se den i HD og å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja!

English: I’m so happy I can finally show you my Sephora haul! I just looooove Sephora, it has to be one of my favorite stores ever! But I think everyone thinks that. It’s such a treat to shop items that don’t are on sale in Norway, and I can’t wait to visit Sephora when we go on our honeymoon in May. Since I’m alone this weekend, I’m just gonna spend my time staring at my new palettes. Remember to watch this in HD, and please subscribe to my channel, Beauty by Kaja.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan nesten ikke vente til min Sephorapakke kommer, din var knallfin! Fått testet Ambient Lighting-ene? Jeg er så spent!!

    (Du har forresten en fin Edward!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper at din også kommer snart! Det kan vel umulig være så veldig lenge til (selv om jeg merker at de er utrolig treige i tollen for tiden, selv om det fortsatt er lenge til jul).

      Jeg har bare brukt paletten to ganger til nå, men så langt er jeg veldig fornøyd! Jeg bruker alle sammen, og den mørkeste kan jeg til og med bruke som en slags lys bronzer, siden jeg er så bleik. Den er ikke merkbar, men jeg ser liksom litt freshere ut. Bestilte du paletten også, eller bare enkle pudder?

      Slett
    2. Min kom i går! Bestilte både paletten og Diffused Light (litt farlig må man jo leve...), og har egentlig ikke fått testet noe særlig, for ansiktssminken min oppfører seg rart i dag - og det er jo ikke et rettferdig grunnlag å bedømme nye pudder på. Gleder meg til å teste dem mer, jeg har trua! (Testet Diffused Light sånn kjapt på naken hud i går, og synes faktisk at den var mer forskjønnende da enn over foundation - men det kan altså være foundationen sin feil).

      Slett
    3. det virker egentlig som om grunnlaget er alt i forhold til pudderne. første gangen jeg brukte det hadde jeg en kjip primer på, og da ble jo bare porene fremhevet. Men jeg brukte jo aldri den primeren igjen, og er rimelig fornøyd ja! Men nå begynner jeg å bli litt i tvil om jeg skal kjøpe diffused light også, eller om jeg skal gå for setting pudder fra NARS eller Guerlain, har begge på ønskelisten. vanskeliiiiig!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...