søndag 17. november 2013

Wedding Update

Hei folkens! Jeg må bare beklage at det har vært så lenge siden forrige innlegg. Jeg har vær rimelig utslitt den siste tiden, og det tar på med alt som skal gjøres før jul og bryllup. Samtidig så har jeg en crazy liten gutt som er over alt hele tiden! Det blir litt slitsomt å løpe etter han hele tiden, men heldigvis koser vi oss masse!

Anyway! I dag er det 61 dager igjen til jeg skal gifte meg, og selv om jeg tok det ganske rolig med med planlegging tidligere i høst har jeg innsett at ting må bli ferdige! Det er jo snart jul, og etter det må alt egentlig være i boks. Jeg må innrømme at jeg gleder meg helt sinnsykt! Aller mest til festen tror jeg. Vi skal ha masse god mat, og jeg gleder meg til å vise frem kjolen min. Selvfølgelig gleder jeg meg ubeskrivelig mye til å bli gift, men jeg tror ikke livet mitt kommer til å være veldig annerledes etterpå. Det er jo ikke som om vi skal flytte sammen og starte en familie etter bryllupet.

Jeg tenkte altså at jeg skulle oppdatere dere litt med hva som har blitt gjort siden sist, det er jo fakisk endel:

- Vi har kjøpt gifteringer som burde være klare til henting når som helst.
- Laget bordsetting, og jeg håper alle blir fornøyd med side bordkamerater.
- Har planer om mesteparten av dekorasjonene. Jeg skal lage endel selv, og skal kjøre prøverunde neste uke.
- Alle gjestene har svart på invitasjonene.
- Har fikset toastmaster.
- Jeg har kjøpt alt av tilbehør og smykker, utenom sko da, som jeg skal kjøpe i London om noen uker.
- Kjolen min har ankommet brudesalongen, og 11. desember skal jeg prøve den og få den tilpasset.

Dette gjenstår:

- Bestille hotell til bryllupsnatten.
- Kjøpe klær til Sam.
- Booke tid til frisør, manikyr osv.
- Bestille maten. Bare bestillingen altså, vi er 99% sikre på menyen.
- Lage pynten. Jeg må også kjøpe vaser og servietter, og så må jeg leie duker.
- Bestille kake. Venter på svar fra hun jeg vil skal lage den as we speak.
- Lage en timeplan for bryllupsdagen.
- Skrive talen min, selvfølgelig!

Legger med et lite inspirasjonsbilde før jeg vender tilbake til planleggingen, som jeg fant på tutuandfru.com. Det passer ekstra godt siden gullglitter er en viktig del av fargepaletten vår.

English: With the wedding only 61 days away, details are falling into place. I've been planning alot these past weeks, but there's still a way to go. I am getting pretty excited for the party, and I can't wait to eat all that food! Of course I'm super excited about getting married to the man of my dreams, but nothing is really going to change between us. I still have a bunch to do though, and I want everything to be ready before christmas, including making and buying everything we need for decorations and making a schedule for the day. 

Oh and by the way, I'm sorry for my long abstinence. I've just been super tired lately, and haven't gotten anything done. But don't worry, I'll even have some videos up very soon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...