lørdag 28. desember 2013

3 weeks to go

Om tre uker står jeg endelig hvit brud. Kjolen min er nesten klar. Den henger på Belle Amie og er allerede tilpasset litt, men det var litt mer som måtte gjøres. Den er så utrolig fin, og jeg gleder meg til å ha den på meg og vise dere alle bildene etterpå! Dere får ikke se den før den store dagen, men jeg kan avsløre at det er en ballkjole fra Maggie Sottero, den har korsett og masse blonder, og bittelitt perledetaljer. Det var den første kjolen jeg prøvde, og jeg elsker den.

Hadde jeg hatt en annerledes kroppsfasong og vært slankere, kunne jeg virkelig tenkt meg en stram kjole. Jeg syns det er så utrolig pent og sexy, samtidig som det er bittelitt annerledes. Så her er litt bildeinspirasjon med noen utrolig vakre brudekjoler. Jeg har funnet alle bildene på Tumblr, så jeg har ingen kilder akkurat nå.

jnk

tumblr_msv9vuD7cg1rf2axqo1_500

tumblr_mvigvzZIaJ1rmfv8to1_1280

tumblr_mvsoskPXN81qew3igo1_500

tumblr_mxy0os0SAN1qjn5e8o1_1280

English: In three weeks time it will be a white wedding and I will be the bride. My dress is ready and waiting for me at the salon, but it needs a few more alterations before I can take it home. The dress is so gorgeous, and I can’t wait to finally wear it and show you all the pictures afterwards. I’m not going to show it before the big day, but I can reveal that it is a ballgown from Maggie Sottero, with a corset, lots of lace and some pearl detailing. It was the first dress I tried on and I absolutely love it. If I were thinner and had a different body shape though, I could definetly see myself wearing a fitted dress. I think it’s beautiful and sexy, and a little bit different. So here is some inspirational photos I’ve found on Tumblr lately (so no sources, sorry), and I’m especially fond of the last one.

3 kommentarer:

  1. Å, jeg gleder meg til å se bilder! Jeg ble jo fridd til i jula, så jeg er godt i gang med å bli en skikkelig bridezilla. Hehe! Neida, bare litt. ;) Men uansett. Legg gjerne ut mer om bryllupet! Hvordan skal dere pynte og sånn? Og sminken, selvsagt... og ja, alt. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer! Jeg syns det er lov å være litt bridezilla, så lenge man er snill samtidig, hehe. Det kommer nok tusenvis av innlegg og bilder i løpet av de neste ukene! Hovedsaklig etter bryllupet, men sikkert et par før den tid også. Sminken får nok et par egne innlegg, og sikkert en video eller to, haha. Pynten skal vi lage selv, så billig som vi klarer, og det kommer masse bilder, i likhet med alt annet.

      Slett
  2. Hei! Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din i går via instagram (utrolig flott brud!).
    Jeg har som mål å bli flinkere til å sminke meg i 2014, så du har fått en ny leser i meg!
    Og jeg skal gifte meg i september :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...