søndag 15. desember 2013

Benefit

Jeg ser at det alltid er noen som kommer over bloggen min når de søker etter 'benefit norge', og jeg antar jo at det betyr at det er noen der ute som leter etter butikker vi kan kjøpe Benefit fra, her i Norge. Og sist gang jeg skrev om det, så hadde akkurat FeelUnique tatt inn Benefit, men de sendte ikke utenfor Storbritannia. Men etter hauevis av klager fra kunder i Skandinavia begynte de altså å sende til oss i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Det er ikke mulig å kjøpe Benefit i butikk i Norge. Så nå er det bare å slå seg løs og julehandle litt (til degselv). FU.com er kanskje min favorittbutikk på nett, og det er ikke rart med tanke på hvor mange flotte merker de selger (Guerlain, Dior, YSL, Bare Minerals etc.), du trenger aldri å tvile på om noe er ekte, og de betaler til og med tilbake evt. toll of moms du måtte betale. Jeg får selvfølgelig ikke betalt for å skrive dette, ikke kommisjon engang (som mange bloggere får når de bare skriver at de ikke får betalt for å skrive innlegg med butikklinker).

English: People living in Norway, Sweden, Denmark, Finland, Iceland, Ireland or the UK can buy Benefit online from FeelUnique.comhttp://www.feelunique.com/brands/benefit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...