søndag 1. desember 2013

Five Red Favorites–just in time for christmas

Det er desember og nå er det offisielt lov å glede seg over julen. Her er pynten på plass, adventstaken står klar og julepølse står på menyen. Rødt er selvfølgelig julefargen, men siden jeg har rødt hår kan det clashe litt med røde klær, så jeg elsker å pynte meg med røde negler og rød leppestift.

Her er fem av mine favoritter. Jeg har samlet på røde lakker i årevis, og den første, Dear Santa, er fra en gammel julekolleksjon men jeg måtte ha den med siden det er min store favoritt. Det er fortsatt mulig å finne den på eBay (til en stiv pris), men de andre skal ikke være så vanskelig å få tak i. Alle har enten shimmer eller glitter, men det er rett fordi jeg foretrekker det, siden det er mye enklere å få pent enn kremformula.

DSC_2963

L-R: OPI Dear Santa, Dolce & Gabbana Ruby, Chanel Barcelona Red, Mavala Satin, OPI I’m Not Really a Waitress

English: December is here and we’re officially allowed to be excited about christmas. The decorations are already up here and we have christmas sausage on the menu for dinner tonight. Red is the proper colour of christmas, but when you have red hair, red clothes can clash. So I make myself christmasy with red nails and lip instead. You can see five of my favorite red polishes above. I’ve been collecting these for years, and the first one, Dear Santa is from an old holiday collection so it might be hard to find, but it’s still available on eBay (for a stiff price).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...