torsdag 26. desember 2013

Jul 2013

Det ble visst en aldri så liten julepause på meg. Julefeiringen blir jo alltid litt stress, og da blir det ikke så mye tid til blogging. På julaften var det jo jeg og Sam som laget julemiddage og grytidlig 1. juledag hoppet vi i bilen og kjørte til svigerfamilien min i Sandefjord og feiret jul enda en gang. Selv om det er superkoselig å feire jul to ganger, så er det såpass mye arbeid at jeg ikke ville holle på sånn resten av livet akkurat. Nå skal vi ha en liten uke her, før vi reiser hjem til Bergen for å feire nyttårsaften.

Dere kan jo bare gjette at jeg fikk masse fint i julegaver, og det inkluderer diverse beauty items. Siden jeg har shoppet så mye i desember (oopsie) tenkte jeg at jeg kunne filme en haul video når jeg er tilbake i Bergen, og da tar jeg med noen av julegavene i den videoen. Jeg satser på å returnere til normalen på bloggefronten snart, men dere henger vel kanskje ikke like mye på internett på denne tiden. Et lite bilde av Edward og pappaen sin her, det er jo som vanlig jeg som er fotografen i familien.

DSC_3130

English: It seems I ended up with a little bit of a christmas break from the blog. The holidays are always stressful, and christmas eve was a haze of cooking and before the crack of dawn of christmas day we hopped in the car and drove to my in-laws to celebrate the English way. It’s great having to celebrations, but it is just a bit too stressful for me to survive it for years to come. We are staying here for a little week, before heading home to Bergen to celebrate the new year. I did get a ton of great prezzies, and I thought I’d put that in a video and include everything I’ve bought in December, since I have had quite a few hauls. Oopsie. That should be up in early January, hopefully. Leaving you with a picture of Edward and his dad, since I am the family photographer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...