tirsdag 17. desember 2013

Jul hos oss

DSC_3026

Nå er det vel ingen tvil lenger, ikke engang for se som syns jula starter for tidlig. Nå er det jul, folkens! Hjemme hos oss er det pyntet til jul for lengst. Juletreet står glittrende i et hjørne, snøkulene står på utstilling i bokhylla og min bittelille nøtteknekker står ved siden av tven så jeg kan se på den hele tiden.

Men den fine pynten vår må være alene hjemme en liten stund, for vi skal feire julaften hos min far i Egersund, før vi reiser videre til Sandefjord 1. juledag og feirier engelsk jul. Jeg gleder meg til tiden kommer når vi kan feire jul i vårt eget hjem, men for nå kan jeg glede meg med at jeg får julepynte to stuer!

DSC_3039

DSC_3041

DSC_3042

DSC_3034

DSC_3032

English: There is no denying it anymore, christmas is here! I’ve had the decorations up for several weeks already, and we even got a tree last week. Unfortunately, our decorations are home alone for now, since we’re celebrating christmas in my home town with my dad. And then, on christmas day we’re driving to Sams family to celebrate english christmas. I’m excited about celebrating christmas in my own home in the future, but for now I’ll have to settle for decorating two homes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...