tirsdag 24. desember 2013

Kvelden før kvelden

I morgen er det endelig dagen vi alle har ventet på. Selveste julaften, og det føles litt som om det er Edward’s første, siden han var så liten i fjor. Nå står dronning mauds puddingen klar i kjøleskapet, og pinnekjøttet ligger i vann. Jeg skal faktisk lage pinnekjøtt for første gang i morgen, så vi får håpe det blir bra. Julestrømpene våre er også klare, og jeg gleder meg til å åpne pakker på sengen i morgen tidlig! Jeg tror kanskje nissen har med litt sminke til meg, hihi.

Nå er jeg helt utslitt, og jeg kjenner at det er på tide å komme seg i seng veldig snart. Kjenner jeg Edward så våkner han tidlig nok, og vi har mye å gjøre i morgen. Jeg gleder meg sinnsykt til middagen, vi skal ha ribbe, pinnekjøtt OG julepølse, men det blir mye arbeid å få laget alt. Jeg merker at jeg sliter bare med å skrive dette innlegget, så jeg tror det er like greit å bare avslutte her og ønske dere en riktig god jul! Jeg håper at alle skal kose seg masse i morgen, og tilbringe tid med familien sin. Familie er det viktigste i livet spør du meg, om det så er familien du er født inn i, eller den du har laget selv. Be kind to one another!

Jeg etterlater dere med et bilde av førjulsmanikyren min. Formula X White Matter med Essie Set in Stones på ringefingeren. Get it?

fcd371186bd711e39972121de7c604a9_8

English: Tomorrow is the big day, for us Norwegians at least. It feels like it’s Edwards first christmas, which is super special, just because he was so tiny last year. The dessert is setting in the fridge as we speak, and the meat is being prepped for dinner tomorrow. Our stockings are ready as well, and I think Santa may have brought me some make-up! I’m absolutely knackered right now, and I desperately need some rest because I’m sensing tomorrow will be a hectic day. Especially with all the cooking! I’m actually having trouble finishing this post, so I’m just gonna leave you with a merry christmas, and hop to bed. And leave you with me pre-christmas mani, because I’m so sweet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...