fredag 13. desember 2013

London Haul pt. 1 ♥ Makeup & Beauty

londonhaulpt1

Her kommer del én av Londonshoppingen min, og her er det bare sminke som gjelder! Del to kommer i løpet av helgen, med alt annet, fra sko til Victoria’s Secret til bøker. Så det er bare å glede seg! Klikk den inn på YouTube og se videoen der for å finne ut hva jeg har på meg. Husk å se denne i 1080p, og husk å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja.

Nevnt i videoen:

Space.NK:
Chantecaille lipgloss in Lucky
Laura Mercier Secret Brightening Powder in 1
NARS x Guy Bordain eyeshadow in Mississippi Mermaid
Oribe Dry Texturizing Spray

Harrods:
MAC lipstick in Faux
MAC eyeshadow refills in Blanc Type and Cranberry

Selfridges:
NARS eyeshadow duo in Kuala Lumpur

Boots:
Real Techniques stippling and setting brushes
Boots Moisturising Nail Polish Remover Wipes
Essie nailpolish in Set in Stones
Maybelline Brocades nailpolish in Rosy Rosettes
Maybelline Diamond Glow eyeshadow quad in Coral Drama
Revlon Colorstay quad in Decadent
Revlon lip butter in Peach Parfait
No7 lipgloss in Whisper
No7 eyeshadow in Sheer Brown
No7 eyeliner
No7 Instant Radience Highlighter
Ardell Demi Whispies lashes

Duty Free (Heathrow T5):
La Mer The Cleansing Lotion and The Tonic
Bobbi Brown Long Wear Gel Liner in Black Ink
MAC Fix + mini (travel exclusive)
Benefit Rockateur blush
Giorgio Armani Eyes to Kill Silk eyeshadow in 7
Chanel Glossimer lipgloss in Mica
Helena Rubinstein Lash Queen Feline Extravaganza mascara

English: Part one of my gigantic London haul is here, and part two is coming up this weekend, filled with everything from my new shoes, to Victoria’s Secret to books. Do enjoy! Watch this video on YouTube to find out what I’m wearing, and remember to watch in 1080p and subscribe to my channel, Beauty by Kaja.

4 kommentarer:

  1. Har dere barnehageplass til Edward? Tror vi bor i samme bydel, og det var et reint helvete å få det fikset.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei vi søkte ikke barnehage plass i år, siden jeg er hjemme på dagtid. Men vi skal gjøre det nå så han kan begynne i barnehage til høsten. Bor du i Årstad bydel? Jeg har forstått at det er den bydelen med minst barnehagedekning, og at det er et skikkelig mareritt å få plass i nærheten. Men vi har heldigvis store planer om å flytte i løpet av våren, og jeg har forstått at det er mye bedre i Ytrebygda, og det er rundt der vi vil flytte. Så får vi bare håpe at vi kommer inn der selv om vi i teorien kommer til å bo her når søknadsfristen går ut, tviler på at vi rekker å flytte før det. Det er også barnehage på Sam sin nye jobb, så vi skal søke der også selv om den er ganske liten.

      Slett
    2. Ja, vi bor på Årstad. Først fikk vi barnehageplass på Søreide, noe som var helt uaktuelt, siden ingen av oss jobber i den retningen engang, men etter mange telefoner og mye masing fikk vi tilslutt i en barnehage 5 minutter unna.
      Men ja, har hørt at denne bydelen er verst, så dere får sikkert plass når dere flytter. Uansett pleier det jo alltid å ordne seg på den ene eller andre måten :)

      Slett
    3. Bra det ordnet seg til slutt, virker som om det ikke gjør det for alle.
      Det eneste som bekymrer meg er at vi ikke kommer til å ha adresse i nærheten av noen av barnehagene vi skal søke på når opptaket er, og da blir vi nedprioritert. Men jeg satser jeg på at det går helt fint og håper at han kanskje blitt litt prioritert siden han nesten er to år innen den tid. Det vanskeligste er egentlig å finne barnehager å søke på, jeg har jo ikke greie på sånn! Hvordan velger man en trygg og god barnehage liksom? Hjelp! Ikke gøy å slippe barnet sitt ut for første gang altså, gleder meg ikke til han skal begynne, hehe.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...