lørdag 14. desember 2013

London Haul pt. 2 ♥ Everything else!

londonhaulpt2

Jeg klarte ikke å vente lenger med å legge ut videoen, så her kommer del to av Londonshoppingen min! Del én, med all sminken, har dere allerede sett, og her kommer resten av det jeg kjøpte. Denne videoen er heldigvis ikke like lang som den første, men jeg syns jeg fikk med meg noen godsaker hjem likevel. Flere fine ting som har stått lenge på ønskelisten ble krysset av denne turen! Ja, jeg er fornøyd.

Klikk den inn på YouTube og se videoen der for å finne ut hva jeg har på meg. Husk å se denne i 1080p, og husk å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja.

English: I couldn’t wait any longer, so here’s part two of my London haul. You already saw all my make-up in part one, so this video contains everythong non-beauty related. I did get to cross a few things of my wishlist this time, which was very fun. Watch this video on YouTube to find out what I’m wearing, and remember to watch in 1080p and subscribe to my channel, Beauty by Kaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...