fredag 6. desember 2013

London Tomorrow

ebbc9d46e26111e2a03a22000aaa0517_7

En rimelig fornøyd Kaja det der, på forrige Londontur. Synd at det ikke er verdens mest flatterende bilde! Men men. I morgen reiser vi endelig tilbake, en tur som har vært planlagt lenger enn jeg kan huske. Jeg er veldig glad vi ikke skulle reise i dag, og vi håper at det blir litt enklere tilstander på Bergen Lufthavn i morgen formiddag. Hvis vi blir litt forsinket er jo ikke det katastrofe, men vi MÅ komme oss til London! Jeg skal shoppe så mye fint, og jeg gleder meg til å vise dere alt når jeg kommer hjem. Vi har ikke internett på hotellet, så det blir ikke noe blogging mens jeg er der, men det kommer en video på kanalen min i morgen kveld og dere kan følge turen vår på Instagram.

English: Tomorrow is the day, we’re finally going to London once again! I’m glad we didn’t buy tickets for today, because the airport closed earlier today because of crazy amounts of snow and wind. That better not happend tomorrow, because I have to get there! I have such a long shopping list, and I can’t wait to show you everything next week. There’s no wifi at our hotel, so I won’t be blogging while I’m there, but I will have a new video up on my channel tomorrow evening and you can always follow our trip on Instagram.

4 kommentarer:

  1. God tur ;D Si ifra hvis du finner noe must-see eller must-have i London :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Sminkeshopping på Space.NK selvfølgelig, og hvis du liker hamburgere MÅ du på Byron, de har sjapper overalt i London.

      Slett

  2. God Tur! Håper flyene er i rute i morgen da, på tross av snøstorm og trafikk-kaos. *krysse fingre*

    Jeg var i London for drøyt 1 mnd siden, og jeg lengter allerede tilbake og vil på enda mere shopping!! hihi ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi ble 4-5 forsinket på vei ned, men heldigvis bare en halvtime på vei hjem. Så vi overlevde jo, selv om vi måtte omrokkere litt på planene for å få gjort alt vi egentlig skulle gjøre på lørdag.

      Vi gikk faktisk på The Real Greek, siden du har anbefalt det så varmt, og maten var god altså, men vi fikk utrolig dårlig service. Ikke var det en særlig barnevennlig plass heller. Jeg hadde liksom forventet at de i det minste skulle ha barnestoler siden de hadde barnemeny. Vi var på den på Covent Garden, og jeg skal definitivt aldri tilbake der.

      Ja jeg kjenner den, man lengter fort tilbake! Men det går vel skjelden lang tid mellom hver Londontur for begge oss, hehe!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...