onsdag 18. desember 2013

Sminkesamling & organisering

collectiondec13

Siden jeg verken kjører vlogmas, adventskalender eller julekonkurranser i år, blir dette min julegave til dere. Jeg lever og ånder for å se sminkesamlinger, og forhåpentligvis er det noen andre der ute som meg, som setter pris på denne videoen. Som jeg nevner i viden så er samlingen litt kaos akkurat nå. Noen ting har litt dårlig plass, og deler av samlingen har ikke mulighet til å voksen (men vi vet jo at den gjør det likevel). Når vi får flyttet og laget sminkebord skal alt filmes på nytt, og jeg tror det blir mye bedre da. Men jeg ville dele den nå uansett, så enjoy! Husk å se den i 1080p, husk å abonnere og gi gjerne en thumbs up!

Linker til alt av organisering finner du i infoboksen hvis du ser videoen inne på YouTube.

Hvis du har bilder/video av din sminkesamling, så legg gjerne igjen en link i kommentarene. Jeg vil veldig gjerne se!

English: Since I’m not doing anything fun blog-wise this Christmas, this is my holiday treat to you. There is nothing I love more then watching collection videos, and hopefully someone out there will enjoy mine. It’s far from perfect as is, but I wanted to show you anyway. As you can see it doesn’t have a lot to go on, but you know I will be adding more to my collection anyway! Hopefully it will be closer to perfect when we move this spring, and I will make another video then. Links can be found in the infobox when watching this video on YouTube. And please send me links so I can see your collection as well! Remember to watch this in 1080p, to subscribe and please give me a thumgs up if you enjoyed it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...