torsdag 19. desember 2013

So Kate

DSC_3061

Det er nesten to uker siden drømmeskoene ble mine, og jeg syns egentlig de fortjener et eget innlegg. Tenk at jeg fant de! Jeg hadde jo sett på de i sommer, da de kom i salg, men jeg våget ikke å bestille de på nett siden jeg var så redd for å kjøpe feil størrelse. Jeg tenkte jo at de måtte være utsolgt over alt, og jeg gikk bare til Louboutin i viten om at jeg kom til å finne fine sko, siden han tross alt lager de fineste skoene i verden. Men der sto de altså, og glitret i vinduet. Jeg kikket jo på alle skoene i butikken, men ingen andre var i nærheten av disse. Louboutins er veldig smale, og siden jeg har relativt breie føtter måtte jeg kjøpe de biiiittelitt for store, men med geleputer sitter de perfekt. Nå har jeg nesten en måned på å øve meg å gå på de, siden er såpass høye at jeg kjenner det i muskler jeg ikke visste jeg hadde. Her lider vi for skjønnheten!

For de som lurer så heter disse So Kate, og de på butikken kunne fortelle meg at de ble designet til Kate Moss. Det er ikke lenge siden den stilen ble lansert, men de har visst allerede blitt de mest populære skoene deres. De er 120mm høye, du kan altså ikke få de høyere uten platform. Jeg gleder meg til å bruke disse på bryllupsreisen vår til Las Vegas, og jeg ser ikke bort fra at jeg må stikke innom en butikk der og sjekke ut vårfargene på disse. Denne fargen heter Grenadine.

DSC_3069

English: It’s been almost two weeks since these babies came home with me, and I though they deserved their own post. I’ve wanted these ever since they came out this summer, but I was afraid to order them online in case I got the sizing wrong. When I went to visit the store in London, I never though I would find these, I was sure they would be sold out ages ago. I just went in looking for some cute shoes, knowing I could rely on Mr. Louboutin when it comes to the prettiest shoes. And there they were, all sparkly in the window. I had to get them slightly too big, since Loubies always run quite narrow, but they fit perfectly with gel pads. I’ll also have to practice wearing them before the wedding, since they’re so tall I can feel it in muscles I never knew excisted. For those out there that are wondering, these are called So Kate (I was told he first made them for Kate Moss) and the colour is Grenadine.

1 kommentar:

  1. OMG shoegasm :) Virkelig flotte altså. De kunne jeg giftet meg i.. Selv har jeg lyst på et par svarte pigalle 8 cm.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...