søndag 22. desember 2013

Sparkling Cranberry ♥ Holiday Tutorial

sparklingcranberrytut
 
Bare et par dager igjen til julaften nå, og jeg har enda en liten tutorial til dere. En kjempeenkel look der du bare trenger to øyenskygger og én eyeliner utenom det vanlige. Jeg merker at jeg er litt ute av hele tutorial-greia, for jeg klarte selvfølgelig å kløne masse, selv om jeg øvde meg på denne looken i går og det ble kjempefint. Jeg håper uansett at dere blir inspirert! Kos dere, og ha en riktig god førjulstid.
Husk å abonnere!

EDIT: Jeg har nå redigert videoen på nytt og fikset på det som var galt med den første utgaven.
 
English: Christmas eve (which is the day we celebrate in Norway) is only a few days away, and I have one more tutorial for you guys. It’s super simple, and you only need two eyeshadows and one eyeliner other then your regular base makeup. Of course I managed to screw it up a little, even though it was perfect when I practiced last night. But I hope you get inspired anyway, and have a wonderful pre-christmas time! Remember to subscribe as well.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...