torsdag 5. desember 2013

What’s in my make-up bag? Travel Edition

Nå er det ikke mange dagene igjen til jeg reiser til London, to dager for å være nøyaktig, så vi får bare håpe at været forbedrer seg så vi faktisk kommer oss avgårde. Nesten hele familien skal være med, og det blir faktisk Edward sin første ferie! Men han skal være mye med mormoren sin, fordi jeg skal shoppe! Da vi begynte å planlegge turen skulle Edward egentlig være hos mamma, men så ville hun også bli med, så da blir det til at hun passer han to av dagene vi er der så vi får gjort det vi skal. Jeg skal jo kjøpe endel til bryllupet, inkludert sminke, sko og nye Spanx (viktig!). Det blir nok to haul videos når jeg kommer hjem, én for sminke og én for diverse.

Men uansett. Sett på videoen under for å finne ut hva jeg tar med meg av sminke på en så liten tur. Den ble selvfølgelig veldig lang, som vanlig, og jeg må virkelig jobbe med å ikke bable så mye! Igjen må jeg beklage det grusomme lyset, men sånn blir det med bare et par timer dagslys hver dag. Men jeg har altså bestilt meg videolys, så forhåpentligvis blir det bedre snart! Hvis jeg er heldig kommer de før jeg reiser på juleferie. Jeg håper selvfølgelig at dere liker videoen likevel, og husk å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja.

Kjøp min sminkebag fra Dirty Works HER.

Hvis du er nysgjerrig på sminken jeg har på meg så står alle produktene i infoboksen under videoen, så se den inne på YouTube.

English: I am leaving for London in just a few days, so I made this video to show you what make-up products I’m brining along. I’m so excited for my trip, and I’m going to be shopping loads, so prepare for TWO haul videos when I return. Once again, I have to apologize for the terrible lighting, but I have ordered some studio lights and hopefully they’ll work much better. If I’m lucky, I’ll even have them before christmas. And I obviously have to work on not babbeling so much! Anyway, I hope you like this video and please subscribe to my channel, Beauty by Kaja. If you want to buy my make-up bag from Dirty Works, click HERE or visit Sainsbury’s if you’re in the UK.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...