lørdag 25. januar 2014

Chanel Spring 2014

Jeg har en stor svakhet for Chanel. Den glossy innpakningen, den tidløse logoen, måten de alltid klarer å lage perfekte farger. Jeg får liksom aldri nok. I likhet med vårkolleksjonen til Dior hadde jeg gledet meg til denne lenge, og det var vanskelig å ikke gå berserk. Det var så mye fint, og jeg kunne sikkert kjøpt over halve kolleksjonen, men jeg holdt meg til de fargene jeg syns var unike og som jeg kunne tenke meg å bruke i vår. Syns det at jeg har leppestift og blush-dilla?

DSC_3265_

De tre vakre tingene som ble med meg hjem var kremblush i 69 Intonation, Rouge Allure leppestift i 138 Fougueuse (den som ligger) og Rouge Coco leppestift i 60 Triomphe. Triomphe hadde jeg sett meg ut på forhånd, og selv om fargen var veldig annerledes i forhold til bilder jeg hadde sett, så var den perfekt for meg med sin bleke oransje farge, som nesten var en slags nude. Denne blir perfekt i vår og sommer! Ville ikke se bort fra at denne dukker opp på neste video. Bildet over representerer virkelig ikke fargene, så jeg swatchet de for dere, selv om jeg syns det er vanskelig å få farger frem på bilder uansett. Fargene følger samme rekkefølge som på bildet over.

IMG_1445

Så for alle Bergensjenter er det bare å løpe ned på Koch på Galleriet som har hele kolleksjonen, men det er sikkert ikke lenge til den er å finne på Kicks også. Men Koch får alltid inn kolleksjonene først, så vet dere det!

English: I just love Chanel. I have a huge weakness for their sleek and shiny packaging, that subtle and timeless logo and the fact that they always get shades just right. I was so excited for this collection, just like I was for the spring collection from Dior that I shopped a few weeks ago. The entire collection was so gorgeous, I could have easily gone berserk, but I decided to stick to products that I thought had unique shades and that I wanted to start wearing immediately. I ended up walking home with the cream blush in 69 Intonation, Rouge Allure lipstick in 138 Fougueuse og Rouge Coco lipstick in 60 Triomphe. Triomphe is my absolute favorite, it’s just a perfect orangy-nude for spring and summer. I tried swatching these for you as well, and the order is the same as in the first picture.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...