fredag 10. januar 2014

Dior Trianon Spring 2014

20140109_184943_resized

Jula er jo såvidt forbi, så da er det på tide å se mot våren! Dior sin vakre vårkolleksjon, Trianon, kom ut i USA rett før jul (noe som er litt vel tidlig spør du meg) og i går så jeg den i Norge før første gang. Jeg fant den på Koch på Galleriet i Bergen, men den er nok snart å se i de fleste Kicks-butikkene. Jeg hadde gledet meg veldig til denne kolleksjonen, hovedsakling til leppestiftene, men jeg ble litt skuffet og ingen av de ble med meg hjem.

Det som derimot ble med meg hjem var den ene primeren, Glow Maximizer (den andre heter Pore Minimizer). Jeg falt pladask for denne etter første swatch, og den er ulik noen annen primer jeg har prøvd før. Det er vanskelig å beskrive fargen, men den er en slags lys perlemorsrosa med gullshimmer. Utrolig vakker er den i hvertfall, og jeg håper den vil gi meg en amazing glød. Jeg har prøvd å swatche den for dere, og på det siste bildet ser dere omtrent hvordan den ser i et tykt lag. Jeg gleder meg veldig til å prøve den, og legg igjen en kommentar hvis du vil høre mer om den etter at jeg har fått testet den litt. Noen andre der ute som kjøpte noe fint fra kolleksjonen?

DSC_3253

DSC_3255

English: Yesterday, I found Dior’s Trianon spring collection in store for the first time. I was really excited about this collection, especially the lipsticks, but I was just a bit dissapointed with the colours, so I didn’t bring any of those home. I did however buy one of the primers, the Glow Maximizer (the other one is called the Pore Minimizer). It has a rosy golden pink tint unlike any other primer I’ve tried before. I’m very excited to try this, and I hope it will give me a beautiful glow. I tried to get a heavy swatch for you guys in the last picture. Let me know if you want to hear more about this in the future.

4 kommentarer:

  1. Husker du hva paletten koster, den spesielle? :) En venninne i USA vil gjerne ha den, for de får ikke tak i den der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det sto ikke priser på, og jeg spurte ikke heller, desverre. Men jeg vil tro den er relativt dyr, rundt 600 kanskje?

      Slett
    2. OK, takk - får ta meg en tur ut og se om jeg finner denne i butikk her. :)

      Slett
  2. It looks so beautiful! I'd like to see how it looks on your face. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...