tirsdag 14. januar 2014

Holiday Haul + What I got for Christmas

DSC_3261dddd

Jada, halveis uti januar, men bedre seint enn aldri ikke sant? Det ble jo endel shopping i jula og jeg tenkte jeg skulle kaste meg litt av det jeg fikk til jul. Tror dere ikke jeg hadde rett når jeg gjettet at jeg ville få resten av pakkene i dag, jeg fant to pakkelapper i posten i dag. Men hvis jeg ikke hadde filmet i går, måtte jeg ha ventet minst én uke til. Har dere lyst å se de siste pakkene mine likevel? Jeg håper forresten at dere har forståelse for at det ikke blir så mye blogging den neste uken, bryllupet er ganske altoppslukende!

Husk å se videoen i 1080p, og husk å abonnere på Beauty by Kaja.

English: I know, I know, two weeks into January already! But better late then never, right? Lots of shopping done over the holidays, luckily I’m not trying to keep it up during the rest of the year. And wouldn’t you know it, I got two of the last packages in the post today. But I didn’t want to wait one more week before filming this haul. I hope you will be understanding this week, because there won’t be much blogging until after the wedding. And also, remember to watch this in 1080p, and please subscribe to Beauty by Kaja.

1 kommentar:

  1. Skal kose meg med denne mens jeg tar av sminken senere i kveld! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...