torsdag 2. januar 2014

På ønskelisten: Lancôme DreamTone Dark Spot Corrector

Lanc_ocirc_me_DreamTone_Intensive_Dark_Spot_Corrector___01_Fair_Skin_Tone_40ml_1376295900

Helt siden denne ble lansert tidligere i år har jeg vært veldig nysgjerrig. DreamTone er et serum som kommer i tre forskjellige versjoner, én for lys hud, én for medium og én for mørk. Det skal jevne ut ujevn pigmentering i huden, som rødhet, arr og mørkere områder i huden. Jeg er selvfølgelig alltid på jakt etter perfekt hud, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg har ekstremt lyst å prøve den. Jeg har lest mange gode omtaler, men jeg vet også at den har bittelitt mikroskopisk shimmer, og da tenker jeg at det er jo ikke sikkert at folk faktisk ser forskjell, kanskje de bare ser at huden ser bedre ut og er fornøyd. Det blir jo ekstra skummelt når den har en litt høyere pris. Men ja, jeg har jo lyst på den likevel! Kanskje den må bli min? Noen der ute som har prøvd den? Jeg vil veldig gjerne høre deres meninger.

English: Ever since this came out I’ve been super curious. DreamTone is a serum that comes in three different versions, one for fair skin, one for medium and one for dark skin. It’s suppost to even out pigmentation, like redness (in fair skin), scarring and dark spots. Of course I want to try something that can make my skin look as perfect as possible, and I am dieing to try this! I’ve read good reviews, but I also know that it has microscopic shimmer, and that makes me wonder if people have seen real results and not just the skin looking better because of that. And the price of this makes it even scarier. But alas, I still want it! At some point, it has to become mine. Has anyone ever tried this? I would love to hear your opinion.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...