onsdag 22. januar 2014

Så var man gift

Jeg er endelig tilbake! Dere vet jo godt hva som har skjedd siden sist, jeg har giftet meg! De siste dagene før bryllupet ble ekstremt hektiske (spesielt siden Edward ble syk), så jeg rakk ikke å blogge mer. Dere som følger meg på Instagram har nok fått med dere litt likevel, og det er fortsatt mulig å sjekke ut hashtagen vår #samogkaja og se bilder som gjestene våre tok. Jeg kommer også til å legge ut noen av de bildene her i løpet av uken, siden det kan ta opptil fem uker før vi får bryllupsbildene våre. Men jeg har vært heldig, fordi han la ut et bilde på Facebooksiden sin i går.

Jeg hadde ikke tenkt å fortelle så mye om bryllupet akkurat nå siden jeg kommer til å blogge mye om det fremover, men jeg kan meddele at dagen ble så godt som perfekt, mye takket være gode venner som ga oss uunnværlig hjelp. Jeg storkoste meg hele dagen, og det tror jeg alle gjestene gjorde også. Det har jo vært endel å gjøre etter bryllupet også, så jeg har ikke helt fått kjenne på hvordan det er å være gift ennå, men jeg håper jeg får slappet av litt til helgen.


English: I'm back! As you all know, I got married since the last time I wrote to you. The last few days before the wedding were beyond hectic, and on top of that Eddie got sick, so I didn't have any time to blog. Some of you may have followed our wedding on Instagram though, through our hashtag #samogkaja. I will be posting a few of those photos here sometime this week, while we wait for the official wedding pictures (which could take some time). But as you can see, I did get a little sneak peek for you guys! I don't want to talk too much about the wedding right now, since I will be posting about it like a madman. But I can say the day was more or less perfect, and a big reason is our amazing friends that has helped us so much. I had so much fun, and I believe our guests did as well.

4 kommentarer:

  1. Så nydelige dere var!!! Og håret og kjolen var bare helt fantastisk!!! Gratulerer så mye! :) Gleder meg til flere bryllupsposter på bloggen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Jade! Bryllupsinnlegg kommer hver søndag

      Slett
  2. Gratulerer så mye til dere begge! Så fine dere var! :) Veldig skjønt og romantisk bilde! <3 Hvor går bryllupsreisen til da? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anne! Bryllupsreisen går til Las Vegas, men ikke før i juni. Må jo ha god tid til å spare maaaaaasse penger til shopping, hihi

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...