søndag 12. januar 2014

The Bachelorette Party

I går var det endelig min tur til å drikkes ut. Jeg følte meg rimelig sikker på at det kom til å være i går (det var tross alt siste lørdagen før bryllupet), men jeg kunne jo ikke være helt sikker. Jeg var skikkelig spent de siste dagene før, men da jeg våknet lørdag morgen, og det ikke var noen der for å hente meg ble jeg nesten litt i tvil. Men vi satte oss ved frokostbordet ble jeg overlevert en bedazzled singlet, en pakkeliste og mitt første hint til hvor jeg skulle møte opp. Rebusene fortsatte hele dagen, og jeg måtte hele tiden gjette hvor vi skulle neste gang. De var heldigvis ikke så alt for vanskelige, så vi kom oss der vi skulle!

20140111_103426_resized

Jeg har så snille venner som hadde planlagt lenge og noen hadde til og med reist langt, og jeg fikk en av de beste dagene i livet mitt. Ikke bare fordi vi hadde det utrolig gøy, og bare gjorde ting som jeg elsker, men fordi jeg ble påmint om hvor mange mennesker der ute som er glad i meg. Flere ganger tenkte jeg “alt dette, bare for lille meg?”.  Det ble noen tårevåte øyeblikk også, men det var bare gledestårer. Jeg er så takknemlig for de snille vennene mine, og jeg kommer til å sette pris på dagen min for alltid. Jeg blir fortsatt helt på gråten når jeg tenker på at det fine disse menneskene har gjort for meg, og spesielt når jeg tenker på de fine videoehilsnene jeg fikk fra folk jeg er glad i men som er langt borte, og når jeg tenker tilbake på øyeblikket der jeg innså at en helt spesiell gjest hadde fløyet inn for å bli med oss, uten at jeg hadde noen som helst aning om det.

1497808_10153696417575710_262351618_n

Jeg kan jo ikke avsløre for mye av hva som skjedde (det som skjer på utdrikningslag blir på utdrikningslag!), men jeg kan fortelle at vi startet dagen med å se en av favorittfilmene mine, Mean Girls med tilhørende drikkelek. Deretter spiste vi lunsj, før vi var på poledancingkurs (litt flaut for alle, men veldig gøy!). Det siste vi gjorde i byen var å besøke den nye shotbaren, før det bar hjem til hun ene og vi spiste middag der. Vi endte opp med å bare bli der hele kvelden, i stedet for å dra på byen, og det tror jeg de fleste var veldig glad for, for vi var alle helt utslitte etter den lange dagen. Jeg var faktisk på vei hjem klokken 2. Det kan kanskje virke litt tidlig for et utdrikningslag, men det var helt perfekt.

d5f559607ae311e39ce80e14559e43fb_8

English: It was finally my turn yesterday, my bachelorette party. I was fairly sure it would be that day, and when I sat down for breakfast, Sam handed me a bedazzled vest, a packing list and a clue to where I had to meet up. There is no doubt in my mind that I have the best friends in the world, and it makes me feel incredibly special thinking that they did all this for me. I had one of the best days in my entire life, and I will cherish it forever. So many special things happened, and I get all teary thinking about the sweet video messages that were sent from all over the country, and also a very special guest that flew in without me having any knowledge of it.

So to sum up the day for you, without revealing too much (what happends at a bachelorette party stays at the bachelorette party); We started off watching one of my favorite movies, Mean Girls, accompanied by a drinking game. After that we had lunch, before heading off to a poledancing class. We then stopped by a shot bar and drank a few funny shots, before ending at someones house having dinner and then just drinking and talking and having fun the rest of the night. I was actually on my way home by two, which may seem super early, but it just what I needed. The day was nothing short of perfect.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...