onsdag 8. januar 2014

Top 13 Beauty Products of 2013

top13

Det tok litt tid å få klar denne videoen, men nå er den endelig her! Her ser dere alle produktene hjertet mitt brant for i 2013, noen ble jeg forelsket i for første gang, andre oppdaget jeg på nytt. I fjor laget jeg en topp 10-liste, og jeg elsker fortsatt alt på den listen. Fortell meg gjerne om dine favoritter fra i fjor!

For å se hvilke produkter jeg har på meg, klikk deg inn på YT og se videoen der. Husk å se den i HD og å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja.

English: It has taken some extra time, but my 2013 favorites are finally here for you viewing pleasure. If you want to check out my favorites from 2012, you can do that HERE. I would love to hear about your favorites from the last year as well. Remember to watch the video in HD, and to subscribe to my beauty channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...