fredag 14. februar 2014

Black & Gold

DSC_3415

Vi vender snuten sørover denne helgen, og i bagasjen har jeg denne fine toalettvesken. Jeg har vært på leting etter en større toalettveske til å ha sminke i når vi reiser, for på lengre turer har jeg før måtte bruke to vesker. Jeg hadde ikke lyst å bruke så mye penger på det, men så fant jeg denne på Lindex forrige helg. Jeg er så hekta på gull for tiden, og jeg syns denne var så søt med sine svarte polkadotter. Den er jo såpass stor at et normalt menneske kanskje ville hatt alle toalettsakene sine i denne, men dere vet jo at alt jeg drar med meg ikke ville fått plass i den. Men kjempesøt er den, uansett hva du vil bruke den til. 129kr på Lindex.

English: We’re taking a little trip down south this weekend, and in my bag is this cute little make-up bag. I’ve been looking for a new make-up bag for travel, a big one, since I’ve had to use to seperate make-up bags for longer travels. I didn’t want to spend too much, and then I found this one at Lindex (a Swedish high street chain) last weekend. I’m so hooked on gold right now, and this looked so sweet with it’s black polka dots. It’s so big that most people would probably fit all their toiletries in this, but you know me. No matter how you want to use it, it’s still adorable. 129 NOK at Lindex.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...