tirsdag 4. februar 2014

Valentine's Day Tutorial ♥ Pretty in Pink

Denne videoen ble litt så som så. Det er jo lett å se at jeg har dårlig belysning (jeg kjøpte jo videolys, men det varte ca. tre videoer), og så fikk jeg ikke tatt et godt bilde til å bruke som forside eller hva man kan kalle det. I know, I’m a mess. Men her er altså nummer én av to tutorials til valentinsdagen. Alltid en unnskyldning til å sminke seg annerledes, eller hva? Abonner på kanalen min for å få med deg mine nyeste videos.

English: I know this video is a bit of a mess (bad lighting, no photo), but so am I right now. But I wanted to show you this anyway, and it’s the first of two tutorials for Valentine’s Day. Any excuse for a look out of the ordinary, right? Please subscribe to my channel to get my videos first.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...