søndag 23. februar 2014

Wedding Sunday: The Photos

Jeg lovte dere bildene i dag, og jeg holder løftet mitt, selv om vi er ganske godt utover dagen allerede, for det går litt treigt i svingene i dag etter gårsdagens party. Vi fikk jo bildene på mandag, og jeg har sikkert sett gjennom alle hver dag. Jeg kommer ikke til å legge ut alle, siden det er nesten 200 bilder, men her er et lite utvalg. Bildene våre er tatt av Stian fra Sparks Studios, og det var han som tok forlovelsesbildene våre også. Han var med oss hele dagen, og den første delen av dagen hadde han med seg en assistent også, så vi har bilder av oss begge når vi forbereder oss (selv om vi ikke var samme plass), og det var veldig bra. Jeg er kjempefornøyd med bildene, og nå skal det fremkalles og rammes inn, og så må vi selvfølgelig sende ut takkekort.

kajaogsam-1

kajaogsam-31

kajaogsam-39

kajaogsam-45

kajaogsam-49

kajaogsam-66

kajaogsam-75

kajaogsam-88

kajaogsam-118

kajaogsam-152

kajaogsam-154

kajaogsam-174

kajaogsam-184

English: I did promise you my wedding pictures today, and I’m all about keeping promises, even though it’s getting pretty late in the day (we’re having a slow day after last nights party). We got our pictures on Monday, and I can’t stop looking through them. Our photographer was Stian from Sparks Studios, who also took our engagement photos. He brought a photographer on the first part of the day, so we have prep photos of the both of us. I’m just so happy with them, and I can’t get to get a few on our walls.

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder av et så fint et par! Det nederste bildet synes jeg er spesielt magisk, det fortjener å komme på en vegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tone! Ja det er skikkelig koselig bilde. Vi har flere bilder fra dansen vår, og alle er like fine, det var nesten umulig å velge hvilket jeg skulle legge ut.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...