torsdag 20. februar 2014

What’s In My Shower

Endelig har jeg klart å få på plass et innlegg, og en video no less! Noen så kanskje at jeg hadde skrevet på Facebook at jeg var i dårlig form og ikke kunne blogge, og det har seg altså sånn at jeg fikk en vridning (eller hva enn legen sa) i ryggen på lørdag, og det merkes ennå. På søndag hadde jeg helt grusomt vondt hele dagen, men nå er jeg heldigvis mye bedre etter tre (veldig dyre) sessions hos kiropraktor. Jeg er back on track med blogging og videos før du vet ordet av det!

Men i mellomtiden kan dere snike litt i dusjen min, som fikk en makeover tidligere i uken. Loves it! Hyllene heter Blanken og koster 29kr. Det er bare å legge igjen en kommentar hvis dere vil se reviews på noen av produktene jeg har presset inni der. Og forresten, kom gjerne med requests for fremtidige videos, jeg vil gjerne lage akkurat det dere vil se! Og husk å abonnere da vel!

English: I finally managed to get a video out! I wrote on Facebook previously that I wasn’t feeling to well, and the truth is that a got a little kink in my back on Saturday and I’ve had trouble moving since then. Sunday was pure hell, but I’m feeling much better after seing a chiropractor this week (so expensive!). Hopefully I’ll be back on track with blogging and videos before you know it!

But in the meantime, you can sneak into my shower, which just got a makeover. The shelves (or whatever you can call them) are called Blanken and are 29 NOK. Let me know if you want me to review any of the products you see in this video. And do let me know if you have any video requests, I want to make videos you really want to see. And remember to subsribe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...