mandag 3. mars 2014

February Favorites + Chit chat

febfaves

Endelig er den her! Det ble ikke akkurat min beste video, men jeg ville ikke utsette den lenger. Det ble en sånn evighetsvideo som jeg kaller det, siden jeg aldri klarer å holde kjeft. Men det blir beauty faves, en god del randoms (bok, veske, tv). Men jeg har startet videoen med en liten oppdatering om livet mitt, siden jeg har vært rimelig fraværende de siste ukene. Så hvis dere ikke vil se det, bare hopp nesten fem min inn i videoen. Jeg blir også veldig glad hvis du abonnerer på kanalen min!

 

English: It’s finally here! Not my best video, but I didn’t want to postpone filming it anymore. It’s another one of my eternityvideos, but I wanted to update you a little bit on my life right now, since I haven’t really been posting these past few weeks. So if you’re not interested in that, just skip about five minutes into the video for beauty favorites, and books, tv and my new bag! I would love it if you would subscribe to my channel as well!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...