fredag 14. mars 2014

FeelUnique.com Haul!

beautyhaul

Det blir visst litt sånn "endelig en ny video!" hver gang jeg faktisk klarer å få filmet litt. Det ble en haulvideo denne gangen, hvorfor ikke liksom? Jeg lever jo for hauls! Alt i videoen er fra FeelUnique.com, nettbutikken over alle nettbutikker! Jeg er sikker på at jeg bestiller noe derfra hver måned, og det er kanskje ikke så rart når jeg kjøper nesten alt jeg bruker der.  Og for dere som er redde for å få falske varer, så trenger dere ikke å frykte noe med FU, alt de selger er helt ekte. Det er jo alltid et hett tema med falske/utgåtte/stjålne produkter fra visse norske nettbutikker, fordi de aldri vil si hvor de får varene sine fra samtidig som de norske distributørene sier at de bare selger til salonger/butikker. Men sånn er det altså ikke i England, bare så dere vet det! Og så er det viktig at du husker å abonnere, hihi!

 

Produkter nevnt:

Perricone MD Hypo-Allergenic Gentle Cleanser
Redken Color Extend Magnetics Gift Set
Philip Kingsley Soft & Shiny Jet Set
Travalo Classic Excel Pink
Mavala Extra Mild Nail Polish Remover Acetone Free
Real Techniques Retractable Lip Brush
Perricone MD Hypo-Allergenic Nourishing Moisturiser
Urban Decay Naked 3 Palette

English: A haul video, yaaay! Once again I’ve been shopping at FeelUnique.com, my favorite online store. I’m pretty sure I order something every single month, but I guess that’s not so bad since I get almost all my beauty products there. In this video you see my last two orders. Loving it? Well then remember to subscribe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...