søndag 16. mars 2014

Wedding Makeup Tutorial

video4

Endelig er den ferdig! I grevens tid. Jeg fikk redigert den ferdig i går kveld, og så lagret den mens jeg sov. Mye arbeid det her med video altså! Så nå håper jeg virkelig at dere liker den, fordi jeg har lagt masse arbeid i den! Husk da å se den i 1080p, og å abonnere på Beauty by Kaja.

Men vi må også snakke om resten av looken min! Håret fikk jeg fikset av Andrine på Vogue her i Bergen (jeg går alltid der), hun var kjempeflink og jeg var så utrolig fornøyd! Det ble faktisk akkurat sånn jeg hadde sett for meg, selv om jeg ikke hadde prøvetime. Kjolen har jeg vel såvidt nevnt før? Den er uansett fra Maggie Sottero og modellen heter Windsor. Det er synd at jeg ikke har noen gode bilder av hvordan den ser ut uten den lille blondetoppen, fordi det er et stroppeløst korsett under (se nederste bilde her). Kjolen kjøpte jeg på Belle Amie også her i Bergen, og det var en fantastisk opplevelse! Jentene der er så utrolig flinke og hyggelige, og det var akkurat sånn som du ser på tv, jeg kunne ikke anbefalt de mer!

Sløret er kjøpt brukt, så jeg vet ikke hvilket merke det er, men det er en rimelig standard modell. Smykke og øredobb-sett kjøpte jeg på Etsy, armbåndet også. Vesken min er ikke avbildet, men jeg hadde denne og så vet dere jo at skoene mine var So Kate fra Christian Louboutin.

Produktene som blir brukt:

Dior Glow Maximizer primer
NARS Radiant Creamy Concealer in Chantilly
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
YSL Youth Liberator Serum Foundation in B10
MAC Blanc Type eyeshadow
Benefit Powderflage
Guerlain Les Violettes pressed powder
NARS Devotee highlighter (LE)
NARS Laguna bronzer
NARS Deep Throat blush
MAC Wedge eyeshadow
Giorgio Armani Eyes to Kill 7 eyeshadow
MAC Crystal Avalanche eyeshadow
MAC Folie eyeshadow
MAC Fix+
Bobbi Brown Black Ink Long-Wear Gel eyeliner
Shu Uemura eyelash curler
Helena Rubinstein Lash Queen Feline Extravaganza mascara
Ardell Demi Whispies lashes
MAC Stubborn Brown eyeliner
Chanel 65 Blanc eyeliner
Model Co Nude Illusion lip liner
MAC Faux lipstick
Chantecaille Lucky lipgloss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...