mandag 17. mars 2014

YSL Gloss Volupté

yslglossvolupte

Denne lille babyen ble min for noen uker siden. Min kjære mann hadde vært på kurs i Oslo, og da er det en regel at man må ta med en gave hjem til kjæresten sin. Jeg prøver å ikke ha for mange forskjellige produkter (jeg liker er alt i samlingen ser likt ut), men denne måtte jeg bare prøve. Jeg har bare hørt lovord om disse nye lipglossene fra YSL, og folk elsker visst applikatoren også. Jeg angrer litt på fargen, fordi den er egentlig bare et perlemorglitter. Kjempefin, men kanskje ikke den mest spennende. Men den lukter aprikos, og det er skikkelig deilig! Er det noen der ute som har prøvd disse allerede? Hva syns du?

English: This little baby from YSL became mine a few weeks ago. My DH brought me this after going away for a weekend, as one does. I don’t really like to have a million different types of packaging in my makeup collection, but I just had to try this. I’ve heard so many great things about these, and I’m so excited. I kind of wished I had gone for a different colour though, since this is only an iridescent shimmer, even if it is beautiful. And it smells like peaches! Has anyone out there tried these? What did you think?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...