torsdag 17. april 2014

A trip to Sweden Vlog

ABM_1397682075_resized

Det å vlogge var noe jeg hadde tenkt på en god stund. Jeg elsker å se andre sine vlogs (spesielt SacconeJolys og myhousewifelife!), men det er mye arbeid og du gir jo veldig mye av deg selv. Jeg tenkte at det var greit å starte med noe litt mer spennende enn hverdagen min, så nå kan dere se meg vlogge fra vår harrytur til Strømstad og Nordby Shoppingcenter. Jeg har veldig lyst å vlogge mer i fremtiden, så jeg håper dere liker denne. Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

English: Here it is, my first ever vlog! Vlogging is something I’ve been thinking about for a while now, but I’ve been so unsure if it was something I wanted to do. I adore watching other people vlog (especially SacconeJolys and myhousewifelife!), but it’s just so much work and you give so much of yourself. But I had to try, and I thought it would be a good idea to try it a day I wasn’t just lounging around the house. So my first vlog ever will feature our trip to Sweden and Strømstad on Tuesday, a ‘harrytur’ as we call it in Norway. I really hope you like it, because I would very much like to make more vlogs in the future. Remember to watch it in 1080p, and to subscribe to my channel.

1 kommentar:

  1. Artig vlog :) Jeg bor 20 minutter fra Nordby senteret så er der ganske ofte.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...