tirsdag 29. april 2014

Biotherm Skin Best serum-in-cream First Impressions

biotherm

Okay folkens, nå har jeg altså prøvd meg på min aller første ‘first impressions’ video, som altså er en slags mini-review. Det er rett og slett mine første tanker om et produkt, uten at jeg har testet det over tid for langtidsvirkninger.

Denne videoen handler åpenbart om mitt nye serum fra Biotherm, som dere kanskje så meg shoppe i min Sverige vlog. Hvis ikke burde dere gjøre det nå. Gi meg gjerne litt tilbakemelding, så jeg vet om dere liker den eller ikke. Det blir ikke mange kommentarene for tiden, og da er det vanskelig å vite hva dere liker å se/lese om. Eller betyr det at dere ikke liker noen ting jeg legger ut? Det håper jeg virkelig ikke!

Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

IMG_1690

English: Okay guys, I’m trying my hand at a first impressions video, which is basically a mini-review. Obviously it’s my first thoughts on a new product, that I haven’t used long enough to talk about the long-term effects. And as you can tell, this particular one is my new Biotherm serum that I bought in my last video, my vlog from Sweden. If you haven’t seen that video yet, you should! I would love it if you would leave me some feedback, so I know what you guys actually want to see on this blog. I don’t get a lot of comments, so it’s not easy for me to know. I just hope it doesn’t mean you hate everything! Please remember to watch this in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...