torsdag 10. april 2014

Easter Decor Home Tour

easterhometour

Nå er det ikke mange dagene igjen til påskeferien begynner, men hjemme hos oss har det vært påskestemning i én hel uke allerede. Jeg klarte ikke å utsette pyntingen med tanke på at vi strengt tatt skal være borte i påsken. Vi har ikke mye pynt, men vi har heller ikke plass til like mye påskepynt som vi har julepynt, hehe. Guttene reiser faktisk på påskeferie to dager før meg, så det er godt jeg har litt pynt å kose meg med på palmesøndag helt alene.

Mesteparten av pynten er som nevnt i videoen kjøpt på Kid, de har somregel så mye fint. Ellers er det mulig å finne godsaker på Nille, Åhlens og Princess. Jeg er klar over at dette ikke er den meste spennende påskepyntevideoen noen sinne, men jeg hadde lyst å lage den uansett. Så selv om det ikke er en typisk video fra meg, så håper jeg at det i hvertfall er noen der ute som liker den. Og drit i at jeg ser ut som en idiot, det er min ikke så veldig sexy hverdagslook. Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min! Jeg kan faktisk love at neste video blir sminkerelatert!

English: Easter holiday is right around the corner, but at our house the easter spirit has been going round for a week already. Almost everyone in Norway celebrates easter, but just as with christmas, it’s not really about Jesus anymore. There are several national holidays over the next week, and most people take about a week off from work and have a nice holiday. We’re visiting my husbands parents, so we’re not really home during easter, which is why I decorated early. I realize this is not as exciting as my usual videos, and not the most exciting easter decoration video either, but I still wanted to make it. So I hope someone out there likes it. At the very least, know that my next video will be a 100% beauty related! Remember to watch it in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...