søndag 13. april 2014

Home Alone



Hell i uhell, det er the story of my life. Påskeferien skulle egentlig starte på fredag, men så ble det sånn at jeg måtte jobbe i dag. Akkurat nå sitter jeg på jobb i niende time, og har fortsatt én film igjen før jeg kan ta ferie. Det er deilig vær ute, men solen skinner ikke inn i kinomørket. Det er uhell. Men så hadde deg seg sånn at Sam og Edward behold de opprinnelige påskeplanene, og reiste til foreldrene til Sam i går. Jaggumen betyr ikke det at mor er alene hjemme! Hell. Det høres kanskje ikke så spennende ut, men når forrige gang du var alene hjemme var for 1,5 år siden, så blir det plutselig rimelig gøy. Det var så uvant å bare kunne slappe av å gjøre akkurat som jeg ville, og ord kan ikke beskrive hvor deilig det var å kunne sove så lenge jeg ville. Jeg utnyttet selvfølgelig anledningen til en real jentekveld, og det ble sminkeparty og tulling før en tur på byen.

Dagen i går var så deilig, men i dag savner jeg Edward noe helt sinnsykt. Dette er bare andre ganger vi har vært fra hverandre over natten, og jeg hadde ikke klart mange dagene alene! Heldigvis får jeg se den lille gutten min i morgen, og det kribler i magen bare av tanken. Han hadde visst spurt etter meg flere ganger i dag, selv om jeg tviler på at han savner meg like mye som jeg savner han, jeg vet jo at han har det kjempegøy med besteforeldrene sine. Sam sendte meg dette fine bildet, og jeg tenkte at det var fint å dele med dere. Jeg blogger jo ikke så veldig ofte om Edward, men han har altså blitt stor gutt og lever i beste velgående.


English: Good luck and bad luck always walk hand in hand in my life. The bad luck is that I had to work 12 hours today, when the easter holiday was suppost to start on Friday. The good part is that Sam and Edward kept their travel arrangements, and I got to spend Saturday home alone. That may not sound very exciting, but since the last time was in 2012, it was a very nice treat for me. I slept in as late as I wanted, and had all day to relax. I ended my day with a total girls night, which was amazing. But today I'm really missing my little boy. I get all excited about seeing him tomorrow, I seriously can't wait! I know he's enjoying himself with his grandparents, but I've been told he's been asking about me today. Sam sent me this cute picture earlier today, and I thought I would share it so you can see what a big boy he's become.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...