mandag 14. april 2014

Huge Spring Beauty Haul

springbeautyhaul

Her er litt påskegodis fra meg til dere. Enda en haul video, med kanskje litt for mange produkter? Nå har jeg alt jeg trenger til våren, så dere ser ikke flere hauls fra meg før bryllupsreisen i juni. Men da blir det selvfølgelig sånn 5 forskjellige videoer bare med hauls, haha! Her er det masse godsaker jeg har kjøpt på Kicks, Boots, H&M, Vita og Coop Obs!. Jada, det er alltid noe å finne på Obs. MAC og Soap & Glory kan kjøpes både i butikk og på nett, så vet dere det.

Ikke nøl med å gi en lyd hvis dere har lyst på reviews, first impressions eller noe lignende. Husk også å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

English: This is real! One huge ass beauty haul, making me ready for spring. You can easily say I may have bought a few too many products, but that’s just my life. I can however promise that this will be the last beauty haul before my honeymoon, and I can also promise tons of different hauls when I come hope. I assure you that it will be epic. Don’t hesitate to let me know if you want to see reviews or that sort of thing of any of these products. Remember also to watch this in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...