søndag 27. april 2014

Make Up Store Kaja

DSC_3514

Jeg ønsker at jeg kunne si at dette var min egen personaliserte neglelakk, men det er altså bare noen hos Make Up Store som har skikkelig god smak når det kommer til navn. Og når man finner en neglelakk som bærer sitt navn, ja da må den kjøpes. For bare 39kr ble denne min i går, siden Make Up Store nå har lagt ned butikken sin i Bergen. Jeg syns egentlig fargen er skikkelig fin, selv om det er veldig uvant for meg å bruke blå neglelakk. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle fargen da. En lys cornflower blue? Det føles i hvertfall helt riktig å bære den, og hvis du vil gjøre det samme kan den kjøpes her.

DSC_3512

DSC_3518

DSC_3519

English: I wish I could tell you guys that this polish was named after be, but alas it’s just someone over at Make Up Store that has really good taste in names. And when you find a polish that bares your name, you buy it. I even got it at a bargain price sine Make Up Store has now closed their store here in Bergen. I actually really like this colour, even though it’s super strange for me to have blue nails, it just doesn’t feel natural, haha! I’m not sure what to call it though, a light cornflower blue perhaps? All I know is that wearing it feels pretty right!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...