lørdag 19. april 2014

Påskeaften

Aldri hadde jeg trodd at jeg kunne sitte ute og sole meg på påskeaften, men i Sandefjord er det nærmere sommer enn aldri før. Det er ingenting annet enn deilig å være her hos svigers. Siden vi reiser tilbake til Bergen i morgen har vi lekt påskedag i dag, og Edward har vært på sin aller første påskeeggjakt (som dere kanskje vet er Sam engelsk, så de går på jakt i hagen i stedet for å få godteri i et påskeegg). Han var så flink! Noen ganger blir jeg helt satt ut når jeg ser hvor flink han er, og når han klarte å finne sjokolade i hagen og legge de i den lille sekken sin, ja da blir jeg rørt. Han måtte jo få spise litt av sjokoladen også, og han stappet seg full før vi fikk gjemt bort resten av sjokoladen. Han får aldri godteri, så jeg tror han storkoste seg. Nå skal snart lammet på bordet, og alle gleder seg. Forresten, sjekk ut det siste bildet, det er sjokoladeansiktet hans! Hva gjør du i påsken?

Ha en fortsatt god påske folkens!

IMG_1595 

IMG_1599

IMG_1614

IMG_1625

English: Easter feels more like summer than anything else this year. We’ve really been enjoying ourselves at my in-laws this easter. We’re actually driving home to Bergen tomorrow, so we’ve been pretending it’s easter day today. Edward has even been on his very first easter egg hunt, and I was surprised at how good he was at it. He helped putting chocolates in his little bag, and he even found a few himself. Once in a while I just notice how much he can do, and I get a little bit emotional. He doesn’t really get to eat any candy, but we let him go a little bit crazy with the chocolate today. He just ate and ate and ate until he hid the rest of the chocolates. I’m sure he ate more then the rest of us combined! Just look at the last picture, that’s his chocolate-eating-face. It’s almost time for lamb now, and I think everyone is excited. What are your easter traditions?

Happy easter from all of us to all of you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...