fredag 4. april 2014

Spring Fashion Haul!

affordablespringfashion

Ukens siste video blir et lite haul med et par godsaker fra Accessorize, og noen andre funn fra H&M. Det er ikke så mye nytt, men jeg skal klare meg en god stund på dette. Trenger jo ikke å bytte ut garderoben hvert år, heller! Og enda bedre, alt i videoen var rimelig! Jeg håper dere liker den, og husk å abonnere så du får med deg når jeg legger ut min spring beauty haul-video.

English: This weeks second and final video is a small spring fashion haul. I have a few goodies from Accessorize, and the rest is from H&M. And everything comes at a good price! It’s not a ton of items, but it will get me through the spring. No need to buy a whole new wardrobe every season! I hope you enjoy this video, and be sure to subscribe so you will be the first to know when I post my spring beauty haul.

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Likte denne videoen! Tror du det går an å kombinere den hvite med tight? Med belte? Eller en lengre singlet under kansje? Har du noen forslag til hvordan å kombinere tight med topper hos en som har verdens bredeste midje! (typisk endomorph, men er ikke "stor" altså. Jeg takler heller ikke jeans og andre type bukser, men kler heller ikke skjørt. Går nesten bare i joggebusker og tights!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kunne lett brukt den hvite med tights om det bare hadde vært bittelitt lenger. For meg er det helt nødvendig å dekke rumpa når jeg har på tights! Hvis du ikke bryr deg om det kan du bare bruke den som den er. Det er vanskelig å finne gode klær til tights, det må liksom enten bli ganske formløse klær (men da ser man jo litt ut som en sekk), eller stramme topper (men da ser det fort ut som om man har på seg en catsuit). Jeg ville nok satset endel på belter ja, evt peplum-topper (selv om det kanskje ikke er det mest trendy akkurat nå). Hvis du vil vurdere å bruke bukser kan jeg anbefale high waist skinnyjeans fra Dr Denim (de har de på Carlings), de er veldig stretchy og er laget i tynn dongeri (og er billige). Det er nesten de eneste buksene jeg bruker. Har du lyst å bruke en kortere topp kan du jo alltids ta en lang cardigan over, det pleier jeg å gjøre hele året. Håper det hjelper!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...