mandag 7. april 2014

TMI tag!

tmitag

For noen uker siden ble jeg tagget av en av mine aller beste venner, Anna, til å gjøre TMI-tagen. Too much information! Da jeg først hørte om tag’en trodde jeg at spørsmålene skulle være litt mer, hva skal jeg si, spennende? Men, en tag er en tag, og når du blir tagget av en så god venn MÅ man faktisk gjøre det. Håper dere liker den, og sjekk gjerne ut Anna sin video også. Ikke glem å abonnere på Beauty by Kaja!

English: A few weeks ago my dear friend Anna tagged me to do the TMI tag. Too much information, y’all! I was expecting the questions to be a bit more risqué, but oh well, I’m a good sport anyway. Be sure to check out Anna doing this video as well, and of course remember to subscribe to my channel!

2 kommentarer:

  1. Noen ganger så minner du meg litt om Sheshona(?) fra Girls (måten du snakker på altså, det er så kult!;) Sjekk ut serien om du ikke har sett den, tror den ville falt i smak.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tar jeg som et kompliment! Jeg liker Shoshanna, hun er den eneste relativt normale i Girls spør du meg (jeg så første sesong, men orket ikke mer Hannah, jeg syns hun er så ekstreeeeeemt irriterende!). I USA kaller de det for Valley-girl dialekt (jeg fikk høre det masse sist gang vi var i USA), og det var faktisk mange som trodde jeg var fra LA, haha.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...