torsdag 1. mai 2014

April Beauty Favorites

aprilfaves

Så er vi her igjen. Enda en måned er forbi, og mai er her. Synd at vårværet forsvant fra Bergen, får håpe det ikke varer så alt for lenge. Jeg ser frem til mai, men jeg håper egentlig at den går fort så vi kommer til juni. For i juni skal vi både i bryllup og rett etterpå reiser vi på bryllupsreise! Vår egen altså. Det gleder jeg meg fortsatt helt sinnsykt til, i tilfelle dere var i tvil. Men uansett, her er en samling av mine favoritter fra april. Mest skjønnhetsrelatert, men dere finner som alltid et par randoms mot slutten av videoen. Se den i 1080p og enjoy, og husk å abonnere på kanalen min.

English: So, here we are again. Another month has passed, and May is here. We’ve had some beautiful spring/summer weather here these past weeks, but it decided to take a break here in our last spring month. Hopefully it will be back soon. I think May is going to be a good month, but I kind of just want to speed through it so we can get to June and all the fun that we’re bring. We’re starting the month off with a wedding, and then we’re finally going on our honeymoon! You probably know how excited I am. Anyway, please watch this in 1080p and enjoy it, and remember to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...