tirsdag 13. mai 2014

Empties in video form! (February to April)

empties

Det kom jo selvfølgelig en ny video i går, som det pleier på mandager, men jeg fikk ikke blogget i går siden jeg og Edward var hos mamma i helgen og brukte dagen på å reise hjem igjen. Så jeg anbefaler dere å abonnere, så dere får det med dere de dagene jeg ikke rekker å blogge med én gang etter at en video er publisert. Sånn er jo det hektiske mammalivet, jeg rekker å gjøre klar en video men ikke et innlegg.

Men uansett. Jeg ble aldri helt fornøyd da jeg skrev innlegg med empties og jeg likte ikke helt å ha det som en månedlig greie. Jeg føler at jeg har nok faste innlegg som kommer i månedskiftet, og det ble jo gjerne ikke så mange produkter hver måned heller. Så fra nå av prøver jeg meg på videoformatet i stedet for, og jeg lager de litt mer tilfeldig, når jeg føler at det har blitt mange nok til å lage video. Hva tror dere om det? Jeg liker det i hvertfall så langt!

English: As always on Mondays, there was a new video yesterday, but I never had time to blog since Edward and I, who had spent the weekend at my moms, spent the day travelling. And one of the reasons I recommend you to subscribe, so you get the videos immediately. Mommylife means not always having time to do everything at once. But anyway, I wasn’t super happy with the way my empties blog posts were turning out and they just weren’t fun to work with. I didn’t like writing them every month either, because I feel I have enough regular blog posts that come in the beginning of every month. So I’m trying out the video format, and I’ve decided to do them when I feel like I have enough empty products. I hope you like the new way of doing these, because I definetly prefer it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...