torsdag 29. mai 2014

Favoritter i mai

mayfaves

Det er den tiden av måneden igjen, og nei, jeg mener ikke mensen. Det ble ikke mange denne måneden, men men. Det er jo forsåvidt greit med noen videoer som ikke er så alt for lange også. Mai har vært så hektisk, og de neste ukene før vi reiser blir enda verre. Men jeg lover at jeg skal få ut alle videoene mine likevel. Men for nå kan dere kose dere med denne, og så sees vi igjen snart. Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

English: It’s finally that time of the month again, and I’m not talking about my period. May faves are here, although not all too many. Oh well, I guess a shorter video for once won’t be all that bad. It has been a hectic month, and the next few weeks before we leave for Vegas will be even crazier. But don’t worry, I’ll still have time to blog and make videos. But for now, enjoy this video in 1080p, and remember to subscribe to my channel.

3 kommentarer:

  1. Den Garnier sminkefjerneren har jeg prøvd ut denne måneden og, overraskende bra! Jeg reagerer veldig fort på spesielt sminkefjernere, men denne er super! Hvor fikk du tak i Hourglass? Har ikke sett det i Norge værtfall :p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...